rätt taskigt faktiskt

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Amaandas födelsedag! Hennes värsta mardröm var om ingen skulle komma ihåg hennes födelsedag och att ingen skulle säga grattis. Taskiga som vi tjejer i klassen är så lät vi henne tro det här i en timma eller två. Man kände sig hemsk när man såg hur besviken hon såg ut! Men precis efter vi slutade vid halv 11 idag så grattade vi henne rejält. Grattis igen goding, hoppas du inte blev allt för sur på oss ;)
 
Jag har inget plugg eller någon träning idag, så jag vet inte vad jag ska hitta på alls faktiskt men väldigt skönt att inte ha något planerat, det behövs sånna dagar ibland. Jag var och tog ut lite pengar för en stund sen och passade på att köpa lite naturgodis som jag kan smaska på när jag strax ska gräva ner mig framför oth. När jag köper naturgodis så blir det 0 % nyttigare än vanligt godis, förutom lite cashewnötter så äter jag bara det med choklad och yoghurt, men va fasen, det är gott.
 
 
- Henny

Kommentarer
Postat av: Amaanda

Ni är bäst, även om jag blev lite lurad!

2013-04-24 @ 15:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0