Borde införskaffa mig en longboard

Rätt lugn dag idag, även fast jag gick från 8 till 16 så gick det ganska fort. Hade en lång rast vid lunch på 1h och 40 minuter och då passade jag Emilia och Ellen på att sno Johannes longboard en stund. Jag kan inte påstå att någon av oss är direkt superbra på det där, men kul är det iaf! Man blir rätt sugen på att köpa en egen, tydligen ska gekås ha några helt okej för en tusenlapp , det duger väl för någon som inte satsar på att bli världsbäst ;)
 
 
Efter skolan hann jag bara testa på att göra chokladbollsgröt (!?) innan jag stack på träning. Vi tog även lagfoto + enskilda foton som ska upp på hemsidan någon gång. Det längtar man inte direkt till, eftersom kameran aldrig är min bästavän.. 
 
-Tjoflöjt  / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0