Anton Snyggwald

Först var det då match idag, 3-3 blev det, plus en svullen fot, fick en spark på den efter 10 minuter kanske och sen sprang jag runt och haltade resten av matchen. Trots det så är jag rätt nöjd med min insats, det behövdes för jag har inte känt att det har gått lika bra på de senaste matcherna som jag hade velat. 
 
Sen var det ju då Anton Ewald på stan, en sisådär lagom charmig kille det där. Försökte få något någorlunda bra kort på honom, men det var alltid någon som typiskt nog kom i vägen, eller så kollade han bort eller nått annat. Han gjorde ändå min eftermiddag till det bättre. Men tillbaka till verkligheten då, imorgon är det skola , 8-16 som vanligt. Måste läsa lite kemi och lite i min engelskabok till imorgon, men först så väntar min campinosallad där nere på mig (Y) 
 
 
-Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0