Blåsig onsdag

Hade ingen spanska imorse utan började vid 9:50 med fysik. Sen skulle vi ta oss ut till Getterön och spendera hela eftermiddagen där. Vi skulle ta upp grejer ur vattnet som vi tidigare lagt ner där och kolla alger mm, jättespännande verkligen! Det fick fynd som snäckor, sjöstjärnor, havsanemoner och räkor, låter intressant eller hur? Nej, riktigt långtråkigt var det att stå ute i kylan, vi hade även ett kortare skriftligt prov där, gick nog helt okej hoppas jag. 
 
Har nationellaprov i matte imon, börjar bli en aning nervös, och saken gör det inte bättre att jag inte har orken till att plugga idag. Kan verkligen inte koncentrera mig så jag får väl helt enkelt hoppas på det bästa! Lycka till ni som också har nationella imorgon!
 
 
Nöjda ser vi ut att vara i alla fall!
 
- Henny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0