Årets första dopp

Först låg jag ute i solen hemma ett tag igår, men det var verkligen strandväder så jag och Olle tog en promenad ner till ankaret och la oss där en stund. Vi doppade oss två gånger men fyfaaan va kallt det va säger jag bara. Första gången dunkade benen rätt bra men man vande sig. Svalkande var det i alla fall!

Vid tre stack vi hem och kollade hockey. Det får de bli att göra idag med och stötta Tre kronor till Vm-guldet.

Igår var det ju även Eurovision och de sågs hos Hanna med många goa vänner. Tycker nog att rätt låt vann tillslut faktiskt.

Idag är vädret inte lika fint, men det gör faktiskt inget för jag måste ägna stora delar av dagen åt att plugga. Matte nationella på torsdag.. Jag och Olle sticker nog ut och springer en liten runda till kvällen, känns behövligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0