påskafton

warbergsspelen rullar vidare, med en vinst och en förlust idag så har vi fortfarande chansen att gå till final. Efter första matchen idag så blev vi fotograferade av några från försvarsmakten, fråga mig inte varför men dom var där och vi skulle ta på oss militärkläder, rätt snygga var vi ändå. Vi vann även en tävling i samband med detta, och priset var innebandy klubbor till hela laget, rätt najs!
 
 

Övrigt så har påskafton flytit på bra, fick mitt efterlängtade påskägg, med en extra liten present i, en body lotion , tack påskharen! Ikväll så har vi haft gäster, men stannade bara hemma och åt innan jag stack till karolin, där åt vi en chokladkaka som Ellen hade bakat, mycket smarrigt. Efter det så tänkte vi att vi skulle dra ner till fästningen för att kolla på fyverkerier, men vi fick nöja oss med att se några på vägen ner, för när vi väl kom fram så var det slut ... Jaja mysig kväll ändå, nu laddar jag om för imon!
 
 
Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0