dubbelt nytt

Hallihalllå! Jag har ganska länge tänkt att jag ska ska skaffa mig en blogg och börja blogga, men eftersom jag är helt oförstående om hur det funkar så var jag tvungen att få lite hjälp med att komma igång. I fredags var jag hos Ellen och tog lite bilder eftersom jag behövde en bild som skulle funka som en header. Blev en del bra faktiskt, min blogg är inte den finaste just nu men jag har i alla fall en bild (Y). Jag kommer antagligen inte vara super uppdaterad här eftersom jag har ett liv vid sidan om datorn heheee, men så länge jag tycker det är kul så ska jag försöka lägga upp så mycket bilder och annat roligt här som möjligt. 
 
Förutom att det är min bloggdebut idag så kan jag ju säga att jag har haft en riktigt trevlig eftermiddag, slutade 12.40 och eftersom det är våffeldagen idag så åkte jag och Ellen hem till mig och gjorde riktigt goda våfflor, vi spelade även lite gitarr och pluggade kemi. Kvart i fem vandrade jag ner till stan och träffade mamma vid intersport, skulle pröva ett par fotbollsskor som jag kollat på. Hade 30 % rabbat på bland annat skor och träningskläder i butiken så det slutade med att jag kom hem med en del saker. (FRAMFÖR ALLT FOTBOLLSSKORNA!!) som jag är riktigt kära i! Köpte även ett par matchande benskydd, träningsshorts och strumpor. 
 
Nu ska jag snart lägga mig och kolla på favoritserien oth hade jag tänkt!
 
 
 
ha det gött hajjj
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0