bra start på lovet!

 
Den här dagen blir bara bättre och bättre, den började med att jag, Ellen, Amaanda, Karolin, Emilia och Adam stack ner till kvantum på vår sovmorgon och letade påskägg ;) Det skulle finnas 10 godisägg gömda i hela butiken plus ett guldägg med ett presentkort på 1000kr. Vi kände oss riktiga dumma när vi gick där och letade i nästan en och en halvtimma, men det lönade ju sig för vi hittade faktiskt tre ägg! Jag åt godis idag för första gången på hur länge som helst, kändes sådär att bryta det, men eftersom det är lov nu så hade jag trots allt något att fira! Med godis i magen så antar jag att den positvia känslan stärktes när jag fick reda på att jag fick B på mitt matteprov! Hur nöjd som helst :D
 
Vi får hoppas att denna dagen slutar lika bra som den började, för klockan 18.00 spelar vi första matchen i Warbergsspelen, riktigt taggad faktiskt!
 
 
  Henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0