-

Dagen har gått snabbt precis som alla andra dagar nu för tiden. Slutade vid 4 han bara hem och äta och ta det lite lugnt innan jag stack på fotbollsträning. Fick använda de nya dojjorna och det funkade hur bra som helst, man bara flyger fram i dom ;) Träningen var riktigt rolig, det tycker jag i och för sig om alla fotbollsträningar nästan , men det är så det ska vara! 
 
Fick en riktigt gullig bild av pojkvännen min innan, han är för söt när han är söt! I morgon är det faktiskt så att vi har varit tillsammans i 10 månader, så det får bli en mysdag med bara jag och han. Gentleman som han är så har han lovat att bjuda mig på mat på stan!
 
 
 
 
-natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0