tre skratt om dagen är bra för magen

Anna, min storebrors flickvän bjöd mig nyss på dagens skrattanfall, jag skratta så jag blev helt tårögd, jag tänker inte berätta vad de handlade om för ingen kommer tycka det är lika kul som vi gjorde, utan ni får förbli nyfikna!
 
Igår så var jag och några tjejer i från laget på fest, vi skulle fira guldet, men jag måste nog säga att förgroggen hos Ronja var roligare än resten av kvällen, men så är det ibland, det var en trevligt ändå! Idag sov jag riktigt länge vilket var otroligt gött, var även och kollade på Olles match vid 2 med Lovisa. Har suttit ute i solen och läst ut min bok idag med,  nu börjar det verkligen kännas som vår! Resten av dagen har bara gått åt till plugg och att ta det lugnt.
 
 
Imorgon ska jag gå och få massage på hälsobrunnen, fick presentkort där av Olle i julklapp och nu blir det äntligen av. Hoppas ni har haft en bra måndag! Förresten underhåll mig gärna på Snapchat! -> hennybertilsson 
 
Hej hopp
 

Kommentarer
Postat av: ellen

nu blev man ju lite nyfiken att veta vad ni skrattade åt ;D

2013-04-02 @ 17:52:30
URL: http://livetodayy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0