Thursday

Jag höll ju mitt nationella tal i skolan idag som jag gått och varit så nervös över, det gick helt okej, är bara så glad att det är över haha. Nu är det bara för mig och sitta och ta det lugnt medan de andra i klassen står där framme och svettas ;) Hämtade Messi hos mormor och morfar efter skolan, och blev bjuden på fika som vanligt! Gott äre! Nu sitter jag här hemma och måste ta och skriva klart en bokrecension som ska vara inskickad innan klockan tolv idag. Behöver bli klar med den innan träningen idag, vilket jag knappast kommer bli. Orkar inte att vi alltid har en massa plugg... Fast trots allt är jag på rätt bra humör :)
 
Mamsen ringde nyss, hon var på någon utförsäljning där de sålde sånna här skönheter. Snäll som hon är så lät hon mig välja ett! Valde det längst till höger----> Tycker det var simpelt och fint :)
 

Kommentarer
Postat av: ellen

jättefina! sånt vill jag med ha :D

2013-04-11 @ 21:23:07
URL: http://livetodayy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0