Lär bli en bra fredag

Klockan är bara lite över 8 och jag börjar inte förrens kvart i 11, när jag ändå vaknade såhär tidigt så kände jag inte för att ligga kvar i sängen. Att bara ha fysik idag känns lagom gött, vilket gör att vi slutar halv 12. Jag ska vid halv 1 ta tåget till Mölndalsbro och möta upp mamma där, vi hade tänkt åka till Frölunda Torg för lite allmän shopping! Det jag är i mest behov av är ett par nya skor, får inte lov att gå i mina gamla converse eftersom jag har slitit ner dom så mycket.. Vem vet, det slutar säkert med ett par likadana jag redan har. Det är ju försjutton inte långt kvar till skolavslutningen heller!  Så jag kanske ska passa på att försöka hitta något att ha på mig till då. I vilket fall lär det bli en härlig dag med bara jag och mamsen, behöver koppla bort plugget ett tag. 
 
Imorgon är det maaaatch o dags att köttttaaaaaa litee! Nej, men seriöst då, match, vallen, klockan 4. Efter det är det lagfest, lär bli najjss!
 
Jag och Ellen swaggar till det lite bara
 
Trevlig helg allihopa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0