Blötare kan det inte bli

Imorse på den ja jag vet inte vad jag ska kalla den.. Mötet, minglet med föreläsningar var iaf riktigt pinsamt! Vi trodde inte vi skulle vara ensamma ungdomar eller elever där men det var vi. Det var jag Johannes och Fredrik plus alla vuxna med sina seriösa företag. Vi kom iaf in där, fick en namn och nummerlapp och slog oss ner vid de bordet vi skulle sitta. Vet inte om jag kan säga att det var så givande men helt meningslöst var det definitivt inte!

Nu ska jag strax krypa ner i sängen. Träningen som var ikväll var riktigt bra och rolig men så sjukt blöt.. Fanns inte en torr fläck på mig efteråt kan jag ju säga! Känner mig riktigt frusen nu och jag är något rädd för att bli sjuk..

Mitt mellanmål idag var inte helt fel, Marabou, banan och melon. muuums, Jaja imorgon väntar sovmorgon och teknikprov, ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0