SOMMARJOBB!!

Fick nyss ett samtal som gjorde hela min dag. Fick sommaresjobbares som jag hade sökt på Torgaresgrillares, känns sjukt bra! Man kan väl tro att torggrillen inte är det roligaste stället att jobba på, men jag känner faktiskt att det inte kan bli mycket bätte. Jag ska stå i glasskiosken och sälja en massssa glass. Det är ju extra kul och bra att det är mitt på torget där det alltid rör sig en massa folk, så nu hoppas jag verkligen att alla kommer och köper glass av mig i sommar, annars kommer jag bli riktigt besviken.. ;)
 
Idag händer faktiskt inte ett skit, hade velat träna, men kroppen gör för ont idag, får väl sätta mig med mina älsklingsböcker istället, matte och kemiböckerna, prov närmar sig och det är inte riktigt vad jag är sugen på just nu. Har förövrigt alla tre delar i spanska nationella imorgon, från 8.20-11.20 superkul, verkligen! Men jag ska inte deppa!
 
 
- Henny som är på bra humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0