Seriepremiär

Det blev vinst med 2-0 i premiären mot Oskarström idag, så sjukt gött! I morgon väntar även seriepremiären för b-laget, och på nått sätt ska jag hinna ta mig till matchstarten i onsala. Men innan det så ska jag ju på anställningsintervju, börjar bli lite smått nervös men det ska nog gå fint ska vi se. Nu väntar sängen och en ny härlig skolvecka med två nationellaprov. Förresten, mamma och Jacob var och hoppade fallskärm innan idag, en sak det tänkt att göra länge nu. Det hade tydligen varit svinhäftigt, vilket jag verkligen kan förstå. Men att hoppa ut från ett flygplan från 4000 meters höjd, låter ju mer än skrämmande..
 
Gjorde extra fluffiga amerikanska pannkakor till familje kvällsmaten idag, så himlaa nyttigt är det!! eller? nej men underbart gott i alla fall! Sovgottttt
 
- Henny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0