det fick mig på bra humör

Jaha då var det fredag igen, veckorna går så sjukt snabbt. Det känns som om allt bara flyger förbi, man går i skolan utan att göra något speciellt, man kommer hem tränar eller nått likande innan man ska upp inför en ny skoldag. I och för sig så ska jag inte klaga, för att veckorna går snabbt gör bara så att sommarlovet kommer närmare! Är så sjukt taggad på sommar så det finns inte.. 
 
 
Igår var det två stycken saker som fick mig på sjukt bra humör. Det ena var att jag fick reda på att jag ska på anställningsintervju på torggrillen på måndag och det andra var att jag ska starta på vår seriepremiär med A-laget på söndag. Det hade jag aldrig trott, och att jag ska spela på mitten gör det lite nervöst men jag är bara sjukt taggad. Det vi gått och tränat hela försäsongen på ska nu visa om det lönat sig eller inte ;) 
 
/ Henny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0